كلام من وحي البحر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كلام من وحي البحر

مـٍـٍن منـٍـٍـٍـبع آلًـٍـصـٍـوتٍ آلىٍ طـٍـرفٍ اللـٍـٍسـٍـٍآن وبـٍـٍواسـٍـٍـطهٍ الـٍشـٍـفتـٍـآنٍ هـٍ؛ٍُقـٍـولٍ كــٍلمهٍ منٍ داخل قلبى وتم الامضاء عليها من قبل الروح

كلمه من قلب كل شاب لم يحقق اى حلم من احلامه وهو يتعدى عامه الخامس والعشرون وانا واحد منهم

طائر حائر فى ظلام دائم
    طائر حائر فى ظلام دائم
    Admin

المساهمات : 118

كلمه من قلب كل شاب لم يحقق اى حلم من احلامه وهو يتعدى عامه الخامس والعشرون وانا واحد منهم Empty كلمه من قلب كل شاب لم يحقق اى حلم من احلامه وهو يتعدى عامه الخامس والعشرون وانا واحد منهم

مُساهمة من طرف طائر حائر فى ظلام دائم الجمعة مايو 30, 2014 5:01 pm

1. كلمه من قلب كل شاب لم يحقق اى حلم من احلامه وهو يتعدى عامه الخامس والعشرون وانا واحد منهم
      شباب من غير فلوس وكل حلم ليه موكوس والناس عليه بدوس وناس كبيرة مستعمرانا وعقولهم مضيعانا وافكارهم مدمرانا وسياستهم متوهانا وعيون رجال الاعمال مستحقرانا وكلامهم كتير وبيخدوا عليه شهادات تقدير بس للاسف مفيش اى تغيير وكل يوم شباب بيضيع فى طريق مفيهوش رجوع وقلبه بيبقى موجوع وعقله محتار بين الجنه والنار يستنى ويخش الجنه ولا يقرر إلانتحار ويريح نفسه ويخش النار وفى نفس الوقت قلب إمه عليه بينهار وهى بتقول ضاع الحلم اللى تعبت عشانه ليل نهار
      طائر محتار فى زمن الانسان فيه غداااااااااار
      الاحد
      30/3/2014
      الساعه
      11.30 مساءاً

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 10:40 pm